Någon illvillig person har rivit bort och tagit med sig massor med brevlådor vid våra vägar. Så här ser det ut vid Passadvägens brevlådeplats Innan lådorna försvann såg det ut så här (bilden är från Google Street view) Även vid Ryssjevägen saknas många brevlådor. Idag ser det så här och så här var det tidigare
Brevlådor har försvunnit även från Furubodavägen och väldigt många längs Skeppsvägen. Brevlådorna försvann någon gång i vecka 4 i januari. Polisanmälan har gjorts.
Skrivet av Gert Nilssonsöndag 01 februari 2026 - 17:41:13
Denna webbplats drivs av e107, som distribueras under villkoren i GNU GPL License.